2019. szeptember 22., vasárnap

Ismét egy kis átalakítás....

Ez egy kör alakú tűzrakó hely. Egy kicsit átmozgattam, letisztítottam, és a sámlival szemben két követ kivettem, ide próbáltam egy más szisztémán alapuló bogrács felfüggesztést kialakítani, úgy, hogy az eddig használatos "háromlábas" megoldás továbbra is alkalmazható legyen. Ez utóbbi rövidebb reakcióidőt kíván, ez már nekem nem megy, ezért választottam ezt a kényelmesebb megoldást, (hihihihihi)
A kiszedett kövek előtt ástam egy 20x20x40 cm-es lyukat, ebbe pontosan egy zsák (30 kg-os) száraz-beton fér el, egész pontosan 20x20x38 cm magasan, a hiányzó két centiméter földdel lett kipótolva.





Mivel a betonozással aznap nem végeztem, ezért egy kis védelmi berendezést tettem a gödör fölé, a sünik érdekében. ☺☺☺☺☺





Másnap betonoztam, gondosan ügyelve, hogy a bebetonozott csődarab pontosan függőlegesen álljon.







A rajz alapján készült az elfordítható szerkezet, melynek az alsó része került bebetonozásra.










Lefedtem a betont a hiányzó két centiméter földdel, majd helyreraktam a köveket..







Beleraktam a lebetonozott csőbe a "kútágast".












Már csak az "emelőszerkezet" hiányzik...












Rétegelt lemezből készült, kb 20 cm átmérővel. (próbáltam én "marokanyát" beszerezni, de ekkora, vagy hasonló átmérővel nem kaptam.)
Nem kell attól tartani, hogy felmelegszik, mert két óra intenzív tüzelés után, még az alatta lévő csődarab sem melegedett fel.








Itt már "üzemben"

Az illatokat sajnos még nem tudjuk közvetíteni ☺☺☺☺☺











2 megjegyzés: