2023. március 30., csütörtök

Egy kis átalakítás...

 A régi szorítóim, egy bizonyos kopás után, megmakacsolják magukat, és már nem akarják azt csinálni, amit én szeretnék. ☺☺☺☺☺
Különösen akkor idegesítő, amikor azt gondolod, hogy szorítja az anyagot, de gy kis rezgés után elenged, és dühönghetsz....
Kitaláltam egy módszert, amivel maradásra lehet bírni a szorító pofákat. Lehet, hogy nem a legjobb, de egyenlőre működik. ☺☺☺☺☺
 

Hozzávalók:

gépi menetfúró  ∅ 5 mm-es
∅ 5 mm-es, hatlapfejű csavar, 20 mm-es hosszban
két összeilleszthető marokanya elem






Kiütöttem a stiftet, ami a pofa lecsúszását megakadályozza...

Lehúztam a pofát, és az egyik oldalon előfúrtam az 5-ös menetfúrónak...





A másik oldalon egy hatos furatot készítettem, a biztonság kedvéért, ha túlszaladnék a menet fúrásakor...


Elkészítettem a menetet...


A csavart a kellő hosszúságúra vágtam, majd összeállítottam a marokcsavart...

A csavarból a marokanyába való behelyezés előtt vágjunk le, ha szükséges, mert előfordulhat, hogy felmelegszik, és megolvad a műanyag...


...becsavarjuk, és....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése