2022. július 10., vasárnap

Mini késtartó...

 

Vásároltunk sajt vágására használt késeket, mini formában. Hogy mindig kéznél legyen - mert gyakran készítünk melegszendvicseket - készítettem hozzájuk egy tartó, a nagy kések mintájára...

Használtam már sajtszeletelőket, de egy keményebb sajt vágásánál egyszerűen kitörött a penge a nyeléből. Remélem ezekkel jobban jártunk...


Már korábban összegyűjtöttem kisebb, nagyobb keményfa maradékokat, "hátha jó lesz ez még valamire" felkiáltással.

Ezeket a darabokat egyforma méretű keresztmetszetű darabokra fűrészeltem..


A nyílások kialakításához 2 mm-es lemezeket vágtam...

Ragasztáshoz vízálló ragasztót használtam...

Mivel a kések különböző szélességűek, ezért a nyílásokat is ennek megfelelően kellett kialakítani. Csak arra kell ügyelni, hogy, hogy kések nyelének tengelye egy egyenesbe essen.

A tartó bükkfából készült, a méreteket a késekhez igazítottam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése