2020. január 20., hétfő

Doboz, ívelt tetővel...(2)

......hát, ami az előző bejegyzést illeti, felejtős, mert a "beirdalós" módszer nem vált be. Sajnos a rétegelt lemez külső rétege nem bírta a "kiképzést" és több helyen eltörött. Ezért más módszert alkalmaztam. A doboz felső oldalát vastagabb anyagból készítettem, és így gyalulással és csiszolással alakítottam ki a doboztetőt.
Hat darab doboz készült...
Ezek alkatrészeit előre ledaraboltam, előkészítettem, hogy csak ragasztásra legyen szükség....
A derékszögű  ragasztást rábíztam egy szerkezetre, ami a képen is látható. Már korábban is volt egy ilyen rögzítő eszközöm de nem volt megbízható. Ez egy német gyártmány, és a derékszöget nem keveri a víz forráspontjával....☺☺☺☺☺

Hozzávalók:
8 x 80 x 130 mm         1 db
20 x 80 x 130 mm       1 db 8 x 30 x 115 mm         2 db 8 x 30 x 80 mm           2 db







...az első három....


...a szétfűrészelés előtt érdemes a dobozokat megjelölni, mint a képen, és a szétvágás után célszerű a jelölést a doboz belsejében megismételni, gy véletlenül sem "veszik" el ☺☺☺☺☺




















Néhány egyéb hozzávaló...☺☺☺☺☺












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése