2018. október 10., szerda

Doboz a kártyáknak....

...a kész doboz ...☺☺☺☺☺

...de nézzük, hogy jutottam idáig...

..először egy "ragasztó padot" készítettem...
...a ragasztó pad egy kertekben használt szegély egy darabja..
...anyaga. műanyag, méretei: 10 x 195 x 300 mm
Két hosszanti élre egy-egy keményfa lécet csavaroztam,  - méretek: 20 x 20 x 300 mm, bükkfa, rögzítése: ⌀ 3-as facsavarral történt.  - hogy könyebben lehessen az asztalon mozgatni. (a méretek azért ilyen furák, mert ekkora darab maradt egy korábbi felhasználásból).
...bal oldalra került egy támasz, méretek. 20 x 20 x 180 mm, szintén bükkfa, lényeg, hogy a hasáb minden hosszanti lapja egymásra merőleges legyen..
...ennek a támasznak a rögzítése: ⌀ 4 x 45 mm-es átmenő csavarral történt, fakötésű alátéttel, és szárnyas anyával, (előzőleg marokanyával szerettem volna megoldani, de M4-es méretben nem kaptam a környéken), majd alkalomadtán kicserélem ☺☺☺☺☺
...következik egy rögzítő elem, mely arra hivatott, hogy ragasztáskor a doboz elemét az alaplaphoz képest merőlegesen rögzítse..
...majd egy következő, amelyik a másik alkotóelemet rögzíti..
...a következő elem egy szorító elem, ékkel együtt...
...nézzük mindezt a gyakorlatban...



...nagyüzem két paddal...
...mind az öt dobozka félkész állapotban...
... itt a belső "bélelés" is elkészült...
...végül egy kép a teljes "ragasztó padról"...
...végül egy kép az alkatrészekről...
Méretek:
2 db 5 x 50 x 75 mm
2 db 5 x 50 x 100 mm
2 db 5 x 65 x 100 mm
A belső bélés méretei: 2 mm vastag bükkfa lemez melynek egyéb méreteit a belső méretekhez igazítottam. 
Jó munkát, és kellő türelmet hozzá... ☺☺☺☺☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése